riverside

hejsan hoppsan.

Jag kom nyss hem från skolan, väldigt trevligt. Håller på att vänta på att lilla hernandez ska ringa men han är otroligt efterbliven och ringer inte tillbaka. Okej om du läser detta så ring mig nu, got it? Rikard tycker att jag bara skriver om hur mycket jag saknar rebecca så jag får väl sluta med det då. Vad ska Anna göra idag?
* Öva engelskaglosor
* Öva till italienska provet
* Skriva intervjun från um
* Gå på promenad med helena som just nu tatuerar sig. awesomeness!


Evelina ringde precis och ville träna.

Evelina: Kom igen nu Anna, vill verkligen träna.
Anna: Asså jag hinner verkligen inte idag, måste plugga till provet.
Evelina: Sen när började du plugga till prov?

haha klockren. Egentligen borde jag träna men får ta ett extra pass i morgon istället. Så vad ska anna göra till helgen?
 
Fredag: Först ska jag och mamma äta på bamboo (har ni inte ätit där så är ni seriöst dumma i huvudet). Fruktansvärt god mat! Aja, sen tänkte vi gå på snabba cash på bio. Hoppas den är bra. Hörde från balle att boken är mycket bättre än filmen.

Lördag: INGET. Hörde ni? JAG SKA INTE DRICKA ALKOHOL. Eller jag ska ju jobba i helgen men hade inte tänkt att dricka. You go girlfriend.


xoxo Annabitch


Okej, jag har tråkigt just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygggging :))

// E

2010-03-03 @ 17:23:06
Postat av: Anna

tack så mycket "E"!

2010-03-03 @ 17:31:49
URL: http://smackthatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0