HEJ

Hejsan hejsan.

Jag har gått och blivit vidrigt sjuk, kanon kul. Jag kan inte prata, hostar och har typ feber. FASOME.
I fredags var det incest-fest i fräntorp, min gode vän victor aka kaleido hade festen. Festen slutade verkligen med incest, alla sturla med alla och alla knulla med alla. Speciellt leopardbruden, a real slut. Sånna som hon borde hängas. yeah yeah, igår var det melodifestivalen och självklart kollade jag på det. Jag har egentligen aldrig brytt mig speciellt om melodifestivalen men i år har det varit ett måste! Men nu ska jag sov, ja jag är medveten om att klockan är halv 7 men jag är sjuk och ska upp tidigt för utveckligsamtal. Mamma kommer nog inte vara lycklig tjej efter det samtalet.

PUSS
xoxo Annabitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0