cha cha annaboii här

kass uppdatering, i know.  men på helgerna kommer varken jag eller rebecca ha tid för att skriva inlägg med tanke på att vi jobbar och super oss fulla. men jag tänkte dra igenom snabbt vad vi hittade på under helgen-

Fredag:
Jag gick bort till eve vid 7 tiden och chillade lite. Sen så kom malin och rebo förbi och vi tänkte börja för festa lite. Vi kollade runt lite vad alla skulle hitta på men alla var lamea och ingen visste fest. Eftersom eve var ensam hemma så kom fredrik, chidde, linus och vilhelm förbi och började supa med oss. kvällen slutade med att en stol gick sönder och alla blev ganska fulla.

Lördag:
Jag och rebecca vaknade hos eve och tog på oss kläderna för att dra till jobbet. Fy fan vad bakis jag var. När arbetsdagen äntligen tog slut ringde eve och sa att det var fest hos Casper. Det första jag gjorde när jag kom hem var att duscha och ta på sig party kläderna igen. Jag, malin, eve, rebo och anders drog dit och det var rätt sköj. haha alla blev så tvär fulla i slutet. Sen var det någon random kille där som gick runt och tafsa på mig och balle hela kvällen, grymt vidrigt. Kvällen slutade med att jag tappade min mobil så den gick sönder, smart där anna. men det är lugnt, använder mammas mobil tills den är lagad. Sen sov jag över där med.

Söndag:
Anna kommer bakis till ännu en dag på jobbet, dock inte lika bakis som hon brukar vara. Snygg kille kommer till jobbet och det slutar med att jag får hans nummer.

detta var typ vad som hände denna helgen, låt nästa helg bli lika lyckad som denna. amen
(sov drygt 8 timmar på hela helgen, kaffe var det som gjorde att jag överlevde)



http://www.youtube.com/watch?v=Cmiur_uhYjM


KOLLA PÅ DENNA VIDEON, FY FAN VAD VI SKRATTADE! detta är i skolan och vi tänkte släppa loss lite. Vår lärare kommer in precis när vi står och dansar. lyssna på rebeccas skratt, det är det bästa i hela videon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0