Tillbaka från yogan

Jävlar vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon. Det sista passet var grymt även om jag kommer ha ont i magen i morgon. Vad kan man säga om yoga? Well, ge det lite tid så blir det nog roligare. Fick några komentarer när jag skrev om yoga, borde göra det oftare. Plus att statestiken höjdes, awesome!



Jag hade fått en fråga av en anonym som kallar sig S och frågade om killar och förhållande. Ja, jag har haft två seriösa förhållande som tillsammans varade i 1½ år. Den första var otrogen mot mig och den andra dumpade mig. Så vad har jag att säga om förhållande? Jag har alltid varit den tjejen som vill ha förhållanden men på sista tiden har jag njutit av att vara singel och bara få ligga med killar. Låter jag som en slampa? Tyck som ni vill, jag vill bara klaro göra att män är också slampor, inte bara kvinnor. Varför är man som kille "cool" om man ligger med många och tjejer är slampor? Please, det är 2010. Om jag ska sammanfatta det hela så både hatar jag och älskar jag killar. Man är ju inte mer än mänsklig. När den tiden då jag hittar den perfekta så är jag verkligen för förhållanden.

Ja, det var de det. För er som missat så åker rebecca till egypten om några timmar. När vi satte oss på bussen påväg hem kollade vi på varandra och började gråta. Ni förstår inte hur jobbigt detta är. 16 dagar från varandra är stort för oss. När vi skulle gå skilda vägar brast det igen. Jag kollade mot bussrutan och vi båda gråter floder. Usch vad hemskt. Du får ha det underbart och... dude, I love you man!

Nu ska jag hoppa in i duschen. puss!
xoxo Annabitch


Kommentarer
Postat av: 100% rumpkärlek

Kan tänka mig smacka bådas ass ;)

Vi kan gå hem till mig och träna lite yoga, jag kan bra övningar som befriar både sinne och mus.

P.s Jag älskar din rumpa Anna ;))))

2010-02-22 @ 21:51:05
Postat av: Sanna "S"

Känner så igen mig i vad du skriver! Håller med dig till 100% ang killar.

Du är grym Anna!

Keep it up!

2010-02-23 @ 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0