Snö

Kom precis in i värmen efter en långpromenad med Anders och Rebecca. Vi var väl ute i drygt 1 timma och det var extremt kallt och äckligt ute. Efter jag hade lämnat av anders och rebo gjorde jag världens tabbe och vurpar i en trappa. Mössan flyger av, landar på svanskotan, får ett hål i byxorna vid röven och vred nacken på något konstigt sätt så den gör extremt ont. Lyckat, eller hur? Som tur var det ingen i närheten som såg mig för då hade jag seriöst avlidit. Jag låg säkert kvar i snö i 4-5 min innan jag reste mig upp. Fy fan vad ont i nacken jag har nu.

Får se hur det är med nacken och svanskotan i morgon för då tänkte trion åka pulka. Let's see about that. Men nu tänkte jag gå och lägga mig i kolla på någon film. Godnatt!

xoxo Annabitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0