Haha

Aa för det första, koskenkorva anna, nästan.
Fyfan, försök supa ner en finne är väl ingen match liksom, det klarar dom alldeles bra själva, helt förjävla goa är dom, älskar finnar verkligen!
För det andra så blev jag helt hypad idag när jag fick höra Rebeccas underbara stämma... Jag blev så glad, kärringen berättade att hon inte druckit något vatten sen hon kom till Egypten, haha 5 bärs och 3 tequila sunrise, thats my girl! Saknar dig så jäääävla mycket.

Min uppdateringar har ju varit helt förjävla sämst idag ändå, började skolan klockan 10, Fanny stannade hemma idag och åkte in och shoppade i stan istället, så när jag slutade vid 3 så mötte jag henne utanför Nordstan och vi gick i några timmar och kollade. Till skillnad från Fanny som köpte halva Göteborg haha <3 så köpte jag bara en go partyklänning och ett par söta örhängen. Fanny köpte grymt snygga kläder också, och imorgon blir det mer shopping. Det är så härligt att ha Fanny här, och imorgon ska hon med till skolan, hur awesome?

Nu ska jag sova, mm vet, lame. Nattiii

/Balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0