coffee and chocolate

om ni undrar så var det erik (aka peder) som gästbloggade här innan detta inlägget. Jag får en känsla av att han inte gillar vår lärare sven just nu. Kom nyss hem, har varit och solat en stund. Har varit i skolan, vilket var grymt onödigt! vi fick sluta kl 11 för vattnet hade frustit och internet fungerade inte. i morgon börjar som 08.40, ska till skolan och göra matteprov och sedan gå hem, även den dagen är väldigt onödig. Jag borde verkligen öppna matteboken men har ingen lust alls. jag hatar matte och kommer alltid att göra. jag kände att det var mycket bättre att ligga i min säng med kaffe, choklad och poker.
HAHA jag kom på att rebecca är hemma hos våran chef och är barnvakt. jag hoppas du har matat dem med mycket godis och kaffe så de inte kan sova i natt rebo!

yeah yeah, ha det så bra. peace out

xoxo Annabitch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0