Boring

Jag är så trööööööött! Sov förut en stund men det hjälpte ju inte mycket.
Jag vet att det är sämst uppdatering men jag är ensam nu, okej? Fast nu kommer ju Malin att hjälpa mig så det blir några inlägg per dag iaf. Vet ni vad jag vill göra? Jag vill bara åka iväg, gärna långt bort från verkligheten. Man behöver en sån semester då och då, och just ni vill jag åka skidor i åre. Sitta på balkongen, ta en bärs och en cigg och bara njuta av livet. Just de, med tanke på cigg. Jag har ju slutat och har inte rökt på två dagar (jag tog två bloss igår, det räknas inte). Tills Rebecca kommer hem ska jag inte dricka, röka eller ha sex. Hahahaha lycka till Anna!
Btw, tack Sanna för den gulliga komentaren!

Nu får ni vänta på att balle gör ett inlägg, kommer nog bli hissa och dissa. Awesome! Godnatt små barn.

xoxo Annabitch

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0