Trött.. goodbye my lovers

Aa jag och Anna har ju inte varit så jätte aktiva de två senaste dagarna, haha kan bero på lite saker. Hände en sak i Lördags, eller hände och hände, Anna är lite rädd för att skriva någonting här numera iaf.

Rebeccas plan landar typ när som helst, hur härligt som helst, hon sa att hon kommer till skolan imorgon lite senare, och det hoppas jag! Har saknat henne som fan.
Nu när Becca är kommen så betyder det slutet för min gästbloggning, tillbaka till manager rollen.. Aa tråkigt men sant haha. Får se hur det blir i framtiden, kanske löser något ;)

Tänkte berätta om mitt förra inlägg här under, jag var jättesur på Enis för att han sa att alla tjejer är luder bara för att 3 tjejer som alla hade pojkvän tydligen hade stött på honom på krogen i lördags, detta sa han PÅ KVINNODAGEN också. Hatar killar ibland.

Jag och Anna va och solade i måndags vilket va hur skönt som helst, vi tänkte åka tillbaka imorgon och ta en vända, goott, måste ju änna ligga i så inte Becca bara får nöjjet efter Egypten.

På fredag är det fest, vi tänkte ha en liten överraskning till Beccas hemkomst också men vi får se hur det blir med det haha, lite svårt och för sent för att kirra det nu..

Japp men tänkte bara säga Hej då för vi vet ju inte hur det blir med mina inlägg i framtiden.
Ne nu känner jag att jag har haft ett alldeles för seriöst inlägg, trivs inte...

Så därför kommer här JÄTTEFINA bilder som ni kan komma ihåg mig på haha.

Full och glad  puss /Balle

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0