Söndag

Ja jag vet, vi är sämst på att uppdatera.

Idag är det söndag och vad betyder det? Jo, söndagsångest. Det är obligatoriskt att ha ångest på söndagarna. Jag är så glad att jag vakna upp i min säng i morse, fy fan vilka groggluder jag och malin var igår. Skönt. Men det har varit en grym helg men tyvärr får ni inte se några bilder, sorry. Sen har jag ännu en gång bevisat att män verkligen är svin. Rock on.


"Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. har gjort slut med min pojkvän och så. Hur ska man bete sig?
Är du vän med ditt ex? Kan du typ prata med honom eller är han en jubel idiot?
Har fan panik!

Uppdatera mer tack! Puss :)"

Fått en fråga från någon Linda och hade tänkt att svara. Asså det beror helt på vem som gjorde slut. Var det han som gjorde slut, och om jag var du, så hade jag gått och knullat med hans bästa vän. Han förtjänar det. Sen ska du också ta bort all möjligt kontakt med honom så som hans nummer, facebook, msn osv. Annars går man bara runt och tänker på honom. Sen ska du supa skallen av dig och bara lev livet och spendera mer tid med dina vänner. Mina vänner är alltid där för mig när något sånt händer. Prata med dem, det hjälper.

Ja, jag är vän med båda mina ex. Varför vet jag egentligen inte.


xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0