jag ska bli optimist

Japp sant, jag ska fan bli det. Känns som att jag har klagat alldeles för mycket på allting på senaste tiden och man blir så depp bara av det. Våran idrottslärare gick igenom det förut haha, filosofen (y)
Så just nu sitter vi i en datasal i skolan och har italienska, det är JÄTTEroligt och jag trivs så mycket med mitt liv just nu. Sen när vi slutar ska det bli skönt att få komma ut i kylan, det är härligt med lite frisk luft, sen efter skolan ska jag träna och det kommer bli jätteskönt, spelar ingen roll om jag dör pågrund av min kondis.
Sedan ska jag plugga när jag kommer hem och det gillar jag. Haha nej men seriöst jag ska iaf försöka sluta klaga över onödiga saker.
Anna sitter just nu och kollar maltabilder och måste ju erkänna att det nästan kommer en tår.
Åhh Kings of leon strömmar ut ur mina hörlurar just nu, mitt absoluta favorit band, dom är lätt bäst.

Nu ska vi ha genomgång, fuck that.
Uppdaterar mer senareee

Pussen / balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0