hoppa hoppa lilla loppa

Tjoooooo

sitter just nu och pratar med Hernandez på skype. Rebecca <3 Skype
nu ska ja ut och duscha( måste nämligen gå till en visningslägenhet varje gång! )
 så vad har hänt i helgen?

Fredag: Satt hemma och pluggade och kollade film och tog det allmänt lugnt, även jag är mänsklig och behöver det ibland! mysss
Lördag: Gick upp tidigt för att gå upp och jobba, så jobbade hela dagen med underbara Emelie, åkte hem fick sen reda på att vi skulle på Krök så det var snabbt att fixa iordning sig och springa till spårvagnen ! jag drog hem tidigt. ställde klockan, somnade, snarkade, vaknade, somnade igen.

idag har jag bara jobbat som vanligt och bla bla bla , ska snart lägga upp sakerna sen Egypten! bättre sent än aldrig.


Jag har lovat mig själv och Anna att även bli en bättre bloggare eller heter det bloggerska om man är tjej?
Jag ska :
*Blogga minst 3 gånger per dag
* göra 1 blä och oh yeah ( hiss och diss) i veckan
* videoblogg varannan vecka
* lite nya kategorier
*och är ny jävla rock n roll header !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0