Fredag.

Haha Anna jag kan vara din manboy. Suparvisan kommer senare, Anna började på den helt chill haha bra början och sen bara drar jag på som fan med ingen taktkänsla överhuvudtaget, bra där.

Ikväll blir det till att käka någon go middag med la familia och sen drar jag till Becci. Ganska bra för hon har också varit sjuk och vi båda vill ta det lugnt ikväll, men hell no att jag sitter hemma själv på en fredag.

Helena sa även det att hon tycker att jag skriver alldeles för mycket i mina inlägg så hon inte orkar läsa dem. Visst man ska vara snäll mot sina läsare och skriva att man ska ändra på sig. Men eehhh nej? Helena jag tvingar dig till att läsa och jag skriver så mycket jag vill haha, tänker skriva extra långt imorgon bara för att trotsa, åh  vad jag älskar att trotsa.

Imorgon ska jag festa haha ta det lugnt max 1 dag.

Pussen /balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0