Skola

Nu sitter jag här i skolan bredvid bögmalin som inte har skrivit klart sin uppgift, looooser. jag kunde gått hem för 2 timmar sen. Hon håller på att tjöta på mig om dra ut ikväll, vette fan om jag orkar bara eftersom jag ska upp och jobba i morgon. (hon är alkoholist) känner egentligen bara för att vara hemma idag och dega till någon film och slinga mitt hår. fan vad jag vill se avatar 3D! Jag och rebo hade ju tänkt att gå på den idag men det blir nog inte det. Vi får se vad som händer ikväll, vet nåon nått så är det bara att höra av sig. Nu ska jag och rebo göra ett videoinlägg, checka in det sen.

PUSSPUSSPUSSPUSSY

xoxo Annabitch

Kommentarer
Postat av: Cimon i Paradise Hotel

Kolla på Avatar, den är riktigt bra! :)

2010-01-29 @ 18:04:17
Postat av: malin

hahahaha

2010-01-31 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0