International smile day

ursäkta för dålig uppdatering men ni som ni ser i inlägget nedan så har vi haft fullt upp.

ville även passa på att påminna om att imorgon är det International smile day. här är lite information från Facebook.
  Vi ska försöka skapa en årligt återkommande "smile day" det går ut på att man gör så att minst 10 personer ler, låter det svårt?
Det är det inte, man kan till exempel: Ställa sig upp på bussen och sjunga en sång, eller så kan man helt enkelt le mot någon på stan :)


jag älskar sådanna här dagar... min  favorit är lätt International smack an ass day !!!!


aja ska plugga lite nu . pusshej

ps. Fredrik säg till mig om du läser detta annars vet jag att du inte läser och då jävlar....

/Rebecca


detta är anna och jag som nyfunna bästisat för 7 år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0