Gay

Jag har hört att det är coolt med med hissa och dissa så why not

1. Ernst

Man kan ju inget annat än att älska Ernst, right? Man blir så lycklig när man ser honom i tv rutan, springer barfota och bygger på sitt torp. Love him, he is fasome.

2. Alanya

Eftersom jag och b-rudarna ska till turkiet i sommar så kan man ju inte göra något annat än att hissa det!

3. Michael Jackson

Han kommer för all framtid vara den bästa artisten någonsin (enligt mina åsikter) Jag har alltid sagt det och kommer alltid att göra det. Michael är min man, så är det bara.

 
Sen så har vi


1. Sandaler

När jag tänkte på alanya så kom jag på hur mycket jag hatar sandaler. ALLVARLIGT, HUR FULT ÄR INTE DET? Jag blir så frustrerad när jag tänker på hur fula sandlar är..

2. Badsalt

Asså jag förstår inte grejen, vad är badsalt liksom?

3. Christer Sjögren

Hur äcklig är inte den killen då? + att han är extremt ful också, speciellt hans glugg mellan tänderna. Jag svär på att han är pedofil.






Det var nog allt.

xoxo Annabitch

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0