en hörlur i mitt öra

japp , nu är jag hemma och ska åla mot sängen snart. jag har varit på Frölunda med Malin, hon var helt jävla crazy satt typ och hon satt typ och runka till alla killar. Lite rädd blev jag ju allt.
aja jag hatar sven och jag hatar att plugga jag hatar även små kungfu kickande dvärgar som hoppar ut ur skåp, trust me det vill ni inte vara med om!!!!
Okej som ni nog märker börjar jag bli liiiiite trött så nu ska jag gå och kollar på min älskade film MARY POPPINS ! den är bäst ! eller ska jag spela poker??



Hejjj dooooo alla sängknoppar som läser detta///////// en inte helt fullt normal Rebecca

Kommentarer
Postat av: anna

haha du är ju efterbliven

2010-01-28 @ 23:15:28
Postat av: malin

hört att mary poppins suger, skulle ju inte banga hockeyspelarna, muuuhuuums :D

2010-01-29 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0