Äntligen hemma

ush och fy, kom precis hem från körskolan! tråååååååkigt ja tror ja somnade till minst 10 gånger. Men nu jävlar ska jag ta körlektioner nästa vecka sen bruuuum bruuuum. har planerat lite mer om min 18 års fest , så ska till helgen kolla en resturang i stan ! Fawsome.


Skolan idag var ganska chill och awsome, älsakr onsdagar vi har engelska (fritt arbete), gympa och italienska om man ville OFTA ! men just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska lyssna på repris av nrj angående "BLOGGKRIGET" mellan ph deltagarna, sen kryper jag mot sängen och förhoppningsvis somnar jag även om ja har ätit massa kakor och druckit kaffe och redbull !

48 LITER B-RUDAR :D

// reben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0