svart ögonglob

idag har vi varit på bio med klassen, jsg såg the forbidden door, fuck vilken jävla sjuk oskön film va! ja kommer inte kunna somna inatt.
sen så åkte vi och käka kött på donken vid kungsport, stammisar vafaan. sen blev det shopping och jag kommer aldrig våga shoppa kläder med Anna igen. Kärringen blir galen på mig så fort ja köper nått, jag trodde helt seriöst att kniven skulle åka fram idag:) haha men de e kuligt...
aja sen när jag kom hem sov jag i 3 timmar och hämtade även ut mina kläder som jag beställt från hm :)
nu ska jag fortsätt min kväll med plugg plugg plugg!



Egypten för 2 år sedan <3

Ha de gött / rebecca

Kommentarer
Postat av: malin

fjortisar..

2010-02-04 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0