?

allvarligt, varför kan jag inte sova längre? Jag ligger bara i min säng och tittar upp i taket. Det går fan inte att sova. Jag vill röka. Jag vill supa. Jag vill inte att Rebecca ska åka. Jag vill ligga. Jag vill inte ha mensvärk. FY FAN vad jag inte vill att Rebecca ska åka till egypten. Vi satt och snackade på bussen förut hur det kommer bli när hon kommer hem igen. Hon kommer inte bara var brun, hon kommer vara otrogen och hitta en ny. Ni hörde rätt, hon kommer hitta en ny BFF. Jag kommer ta livet av mig. Våran relation får inte sluta så här, fattar du rebo? Du får inte ens komma hem brun, kommer slå dig då. Ne skämt åt sidan.

Vet ni vad jag hatar? Män, av alla dess slag. Patetiska jävla svin är alla män. Nu ska jag inte skylla allt på det manliga könet, vi kvinnor är väl inte heller så underbara. Speciellt inte jag. Men killar lyckas alltid att göra samma misstag over and over again. Eller är det bara jag som känner så?  

Annars så har jag inget speciellt att berätta.





Men ät upp mig Mr. Johnny Depp


xoxo Annabitch

Kommentarer
Postat av: Ida

lycka till med sovandet!

2010-02-08 @ 23:01:55
URL: http://liitenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0