The holiday

Har precis kollat klart på filmen The holiday. Underbar film måste jag säga. Men när jag såg den så kände jag hur mycket jag kände igen mig själv i den filmen. När Carmeron Diaz flyr från sitt fartfyllda L.A. liv och åker i väg till en liten tystlåten by i England så blir jag så inspirerad. Jag vill också bara åka iväg. Helt ensam. Träffa Jude Law och bli förälskad. Okej, nu är det så att Jude Law är en av de snyggaste mänen i hela världen och chansen att jag kommer få honom är minimal. Det är just det jag menar med män. Jag faller alltid för killar som jag aldrig kan få. Killar som berättar hur snygg och underbar man är gör mig bara illamående. Förstå mig inte fel, klart att man gillar komplimanger men när en kille faller fort för mig så vill jag ha en ny. Alltid ska jag falla för fel sort av killar. Det är ganska svårt att förklara men Malin och jag har haft många samtal om dessa killar så där har vi en person som förstår mig.
Tillbaka till Jude Law, den mannen kan ta mig när han vill. Hur extremt snygg var inte han i denna filmen då? Åh, får gåshud när jag tänker på honom.

Aja, vad händer i morgon då Anna? Jo som vanligt så ska jag dricka alkohol. Ovanligt, tänker ni. Underbart, tänker jag. För när jag dricker alkohol har jag inga bekymmer över huvud taget. I det ögonblicket när jag känner mig onykter kan jag får en gångs skull glömma mina misstag och göra nya utan att man inte bryr sig. Konsekvenserna kommer dagen efter, men det får man ta. Ångest kommer man aldrig ifrån men jag lyckas hantera det på mitt sätt, att fortsätta dricka.

 Men nu ska jag inte tråka ut ur med mina tankar och funderingar. Fast det hade varit roligt om så många av er som läser vår blogg lämnar en komentar nu och säger om ni tycker mina inlägg är underhållande eller något annat. KOMENTERA NU TACK.

xoxo Annabitch




Kommentarer
Postat av: doktorN

illa anna illa, klara symptoner på alkolism...

2010-02-19 @ 03:05:44
Postat av: Anna

haha denna komentaren gjorde min morgon. Undra vem denna doktorN kan vara..

2010-02-19 @ 12:20:45
URL: http://smackthatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0