Super Bowl

yeaaaaaah nu jävlar börjar det är taggad m. Jag hade helt glömt bort att det var Super bowl ikväll pga av våran bakis dag. Men jag kan verkligen ingenting om sporten men jag tycker det är så jävla roligt att kolla på, så nu har jag poppat popcorn tagit fram coca cola och redbull. kommer vara så trött imorgon men det är soooo worth it !

Efter att jag kom hem från Anna förut satt mamma och pappa och jag och kollade på changelin, pappa drog efter 15 min och sa att det var en bögfilm och att sporten började så då blev vi av med han ! men mamma och jag satt där och typ böla igenom hela filmen. fy faaaan vad bra film, den var awsome. lite seg i början men sen jävlar!

JUST DET KOM PÅ ATT JAG HAR GODIS FRÅN FÖRUT WOHOOO !


Ha en trevlig natt runka inte för mycket / pussssar Rebecca

                                   

                                                         Finn ett fel ! älskar turistposen!
 
                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0