Snö

Roligt väder, verkligen. Man kommer ju ut och grejer. Det goa är ju att man får ledigt i morgon eftersom vädret inte är på topp. Vilket leder tillbaka till att jag verkligen vill ut och festa idag. Ni ska vara glada för att ni inte träffade mig igår. Fy fan vilket monster jag är på fyllan. Sen ska jag aldrig mer dricka ren rom utan cola. Mys, bah.

Nemen snart åker Rebecca till egypten och jag kommer dö. Ni förstår inte min ångest. TVÅ JÄVLA VECKOR UTAN REBO! Jag klarar det inte. Jag finner ingen mening med livet om hon inte finns i Sverige.

Jag hatar killar för den delen också.

Nu ska jag kolla melodifestivalen med mamma, yes you heard me. Puss.

xoxo Annabitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0