ryggen är rak, röven är bak, dra näven på schnitzeln och rör den på pitten, känn så gött det eeee! skål!

Jaa den visan drogs mååånga gånger igår fiifan.
Om ni har läst Annas inlägg så fattar ni läget, hittade en asgo brud där som lärde mig denna underbara visa, vi gjorde dock om den ganska mycket men de ä naahaaice.
Jag har en tendens att alltid komma ihåg vad jag har gjort kvällen innan men för första gången i mitt liv så har jag så jävla många minnesluckor så jag blir näästan förbannad (haha).
Vaknade upp med Anna brevid mig och Fanny som såg ut som hon va död haha, helt vit i ansiktet och jag kunde inte se om hon andades. Sånt händer när man förtärar koskenkorva.
Juste, den tjejen igår som va blatte (eller va hon det Anna? hahaha) började bara skrika på mig och Anna för typ ingenting, hon sa att hon hade 3 st cigg kvar i paketet och att vi hade tagit det, sa till henne att jag kan ge dig 3 cigg men det ville hon inte ha, hon ville ha SITT paket. Suck, trött brud asså.

Nu ska jag och Fanny dricka vin och sen shotta kosken, sen blir det party!
/balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0