en clementin åt taget

sluta bråka,- säg förlåt, - vänta tills efter maten,- nej du luktar bajs . dessa meningar har jag användt mest under mina senaste timmar som barnvakt, är det inte underbart ! 
Har precis varit och bäddat ner dom 2 sista och argumenterar mot den äldsta att hon också ska lägga sig , de går toppen !

japp imorgon är det matteprov ush vad jag har väntat, jag som kan allt kommer säkkert få MVG :) INTE! men men det går som det går annars går det inte. Idag var den mest patetiska dagen, försov mig. kom till skolan, får reda på atgt vi slutar om 2 timmar, somnar på lektionen, vaknar på lektionen och slutar! och nu sitter jag här i min ensamhet i Mölnlycke. det enda som är bra är la enna att de e nära till skolan imon dårå!

Sedan en fråga är Paradise Hotel Finalen idag eller Imorgon???




/// xoxo Rebecca

Kommentarer
Postat av: random

"en clementin åt taget" man säger antingen:

en clementin i taget. eller:

en clementin åt gången.



just to let you know ;)

2010-02-09 @ 14:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0