Deprimerad

Jag har ingen lust att blogg idag så det får bli ett kort inlägg. Jag känner mig bara deprimerad och äcklig så det är ingen idé att försöka få tag i mig, har stängt av mobilen. Det är sånna här dagar som gör att man frågar sig själv vad meningen med livet är. Nej, jag är inte bakis idag. Tro det eller ej, gick inte att komma ut igår så stannade hemma.

I morgon börjar mitt nya liv. Yeah right. Vem försöker jag lura. Men jag ger inte upp hoppet, ska verkligen försöka att bli duktig nu. Redan bokat pass på yoga och s-core i morgon.

Men jag ska inte förstöra eran dag med mitt snack nu. God natt.

xoxo Annabitch

Kommentarer
Postat av: S

Jag hatar med killar. Varför gör du det?

Har någon av er haft något förhållande någon gång? :)

2010-02-21 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0