studiedag

Yees, har studiedag imorgon! Då blir det till att sova tills fyra och sen får jag lite besök :)
Idag har vi haft våra tal i skolan, gick la sådär, blir inte så lätt nervös när jag ska prata inför folk men denna gången va jag fan nervös, va typ bara 15 pers också, men jag tror inte de märktes så mycket.
Blev sjukt lurad av en klasskompis som höll ett tal om att han hade en hjärntumör som var allvarlig och det slutade med att de flesta tjejerna började gråta och gick ut ur klassrummet, efter lektionen får vi reda på att han hade lurat oss.
Efter skolan åkte jag och Anna in till stan och käkade sushi, vi har börjat lära oss att äta det nu, det är asgott!

Ska ringa Anna senare och planera vårat hiss/diss inlägg om jag nu vågar, kvinnan går ju och lägger sig vid typ 7 varenda kväll haha, och att väcka Anna är som att skjuta sig själv haha hon blir inte glad.
Becca ringde mig igår och jag inte glömde att säga det! Hon sa att hon fortfarande inte druckit något vatten typ haha, legat inne hela dagen och på balkongen och bara druckit drinkar, bärs och breezers, love her. Inte röksugen heller tydligen fast det tror jag inte på. Åhh vad jag saknar henne!! Kommer hem om en vecka typ bara, dåå ska hon få en feting kram mmmmmmmums (och lite lust).

Sitter här och lyssnar sönder Cheryl Cole - Fight for this love, sätter sig på hjärnan som fan, men det är en bra låt iaf.
Måste fira min studiedag med lite film eller nått, haha party.  

Uppdaterar mer senare pusssen /balle


                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0