Studiato italiano whatever..

Aa sämst är jag haha, uppdaterar ingenting. Måste se till att göra det mycket nu innan lilla bexi kommer hem!
Har bara inte haft tid idag, har pluggat så mycket italienska jag kan, haha sitter och försöker översätta italienska meningar men det går sämst haha drömmer lite om Eric Saade också, mmmums en riktig pojk och inte man som Anna kallar honom. Molly sandén kan slänga sig i väggen iaf, fett ful.
Juste till skillnad från Anna som har tjockt och lockigt hår så har jag tunt och platt svenne hår som är jobbigt, behöver typ aldrig platta det eftersom det är platt ändå, brukar locka det oftast.

Har kommit på att jag vill ha smilgropar! Hur fint är inte det liksom? Typ det sötaste man kan ha.

aa men nu vet jag inte vad jag skriva mer, så uppdaterar mer sen om jag inte har somnat, hur trött som helst. Jag vill ha cola....


Pussen /balle

                                                              Mmmm pojkspoling...

                                                         


                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0