Sex is my religion, let us pray

Klockan är just nu 22.41, det är fredag och anna ska gå och lägga sig nykter. Jag och mamsen kollade precis på The holiday, again. Förövrigt var maten väldigt god. Man kan inget annat än älska den filmen. Jude Law må vara en av de sexigaste männen som existerar på denna jord. Visst är han snygg men i filmen så har han det extra. Han är precis som jag vill att min framtida man ska vara. Han är en riktig gentleman. Jag är nämligen väldigt traditionell av mig. Jag vill gifta mig, jag vill göra det i en kyrka, jag vill sedan skaffa barn och flytta till en villa nära havet. Jag har liksom redan bestämt att jag ska ha först två tvillingstjejer och sedan en kille. Det är mycket man vill i livet...

Jag har kommit fram till attt jag ska lägga in en bild i ett inlägg per dag. Detta kallar vi ögongodis och njutning mina damer och herrar.

xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0