Oh snap

Förlåt för dålig uppdatering, I know! Jag vet inte vad som har hänt med Rebecca, hon skriver ju aldrig inlägg längre. Aja jag kan ju berätta lite om veckan som har varit och vad som kommer hända nu till helgen.
I måndags så började jag bli sjuk och stannade hemma för att vila upp mig,
I tisdags var jag i skolan och hade tråkigt.
I onsdags så skolkade jag och jobbade, inte så bra för då hade jag totalt tappat rösten och var extremt sjuk.
Igår var jag hemma och var sjuk.
Idag har jag varit hemma och varit sjuk.
Vad kommer lilla Anna göra på sin lediga helg? Jo, hon ska vara hemma och vara sjuk HELA FUCKING HELGEN. Ibland vill jag döda mor min. Eftersom jag inte kommer ha något liv nu i helgen så får vi hoppas på lite fler inlägg. Nu tänkte jag börja med en ny grej, nämligen....



Haha älskar mina paint skillzzzzz. Men here we go.

-Jag är sämst på att svara i min mobil
Fan vad jag hatar min mobil. Men grejen är den att jag pallar aldrig att svara när någon smsar. Visst, jag är inte bäst på att svara när någon ringer heller men det är mycket bättre än att smsa. Så ta inte er tid och skrev typ "Hej, vad gör du?" utan säg vad du vill istället.

- Jag är besatt av serier
Jag kollar på det mesta som går på tv, men vissa serier skulle jag kunna dö för om jag missa ett avsnitt. Favoriten just nu är two and a half men.


xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0