Italiano

Men tjaaa!

Ringde nyss jobbet och fick reda på att jag ska jobba i 3 dagar om typ 2 veckor. Kommer inte blogga mycket dem dagarna. Rock on.
Kul att vi har italienska prov i morgon, extremt jobbigt. Har inte börjat plugga alls så det kommer nog gå bra, måste minst få vg på provet annars kommer mor min att döda mig. Det löser sig, språk är det enda jag är bra på. Jag idag så träffade jag helensa också. Hon tatuerade nämligen sig igår, grymt snygg blev det! Snart ska vi pierca tungan tillsammans också.

Nu hinner jag faktiskt inte blogga mer och ni får tyvärr ingen snygg bild på mig idag, har precis duschat och ser allmänt efterbliven ut.


xoxo Annabitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0