faaan

suuug, skrev precis ett aslångt inlägg också raderades hela skiten typ så får ta om allting, skönt.
Orkade aldrig dra till gymmet idag så jag ska ta en långpromenad istället, ringer nog Frida för jag känner mig alldeles för depressed och ensam för att gå ut själv.
Haha hade bip testet idag på idrotten och jag råkade glömma mina skor hemma så jag gled runt som fucking bambi på vårt hala golv i mina strumpor...
Är fett sugen på att se Hata Göteborg, haha totalt min och mina brudars humor asså, dör varenda gång jag ser den, alla kommentarer i filmen är golden.
Måste köpa sushi imorron efter skolan också för jag är sugen på det :)

Ska dra nu, hörs ikväll!
Pussen /balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0