Blir ett glas vin på det

Kom precis hem från en dag på jobbet med Emelie. Känns jätte konstigt att inte jobba med rebecca men det har faktiskt gått bra. Fick även lön idag, awesome. Haha det var så roligt när Emelie kom ut från diskrummet.
"Det luktar fan möglig fitta här inne." hahahaha.

Okej, jag har sagt att jag inte skulle dricka denna helgen. Men detta erbjudandet kan man inte säga nej till. En kille som jag träffa på nyår frågade om jag och några vänner vill komma till honom och supa med hans vänner. Vi får även gratis sprit. Hallå, det kan man faktiskt inte säga nej till. Men jag lovar att ta det lugnt ikväll, ska ju upp och jobba. Med detta menar jag att jag kommer supa skallen av mig. Great. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mig. PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0