Bamboo

Har precis en powernap i två timmar nu, rock on. Någon kommer ju inte kunna sova i natt. Idag på morgonen hade jag italienska prov, gick sämst. Sen har vi inte gjort någonting resten av dagen fram till klockan 12 då vi slutade, awesome. Nu ska jag och mamsen åka in till stan och shoppa lite och sedan äta på bamboo! Fan vad jag har längtat. Ni fattar inte hur gott det är där. Fast senast jag var d'r var jag typ 12 år men då var det grymt gott iaf.
Malin: Manboy, manboy. You can be my manboy.
Inte alls gay eller så. Du balle, kan du skriva in våran supa-visa sedan? Jag och balle kom nämligen på en grym supa-visa med ingen taktkänsla alls. ¨

Nemen, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0