Anna is back on track

FÖRLÅÅÅÅÅÅT! Jag har varit sämst på att uppdatera men jag har mina anledningar som är väldigt hemliga så därför kan jag inte berätta vad jag gjorde igår och idag. Men som balle skrev innan så hade vi studiedag idag vilket var huuuuuur skönt som helst. Jag har heller inga planer på vad jag ska göra resten av dagen mer än att äta godis och se film. Det hade varit grymt gott med en cigg just nu men jag är så lat att jag orkar inte ens gå till dörren. Bra där anna. 

Jag håller faktiskt med Malin, det enda vi skriver om är alkohol, bakis och cigg. Tycker ni det är tråkigt att läsa om det så får ni säga till. Men nu ska jag fortsätta med att kolla film och äta godis. Eller hell no, jag tar steget och går ut och tar en cigg. Slänger nog in ett inlägg lite senare också. pussar

xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0