studera

Idag mår jag bättre än förväntat, kanske beror på en sak men det tänker jag inte berätta här! (:
Nu är bögrebo och bögmalin på frölunda vilket jag är grymt avundsjuk på, ville också följa med men bestämde mig för att skolan var viktigare. Mycket dåligt beslut. Jag hatar skolan, jag orkar inte mer. vill spy på alla skolarbeten vi har just nu. kan inte Sven få ett till barn, typ nu? ne, skämt åt sidan men jag har en poäng i det hela. Vår lärare sven är just nu hitler och kastar ut arbeten åt oss. Jag och rebecca kom på här om dagen att vi verkligen behöver börja plugga riktigt hårt. vi skulle sitta kvar efter skolan och arbeta tills våra fingrar börja blöda. Det gick ju jätte bra med det! Så nu sitter jag här med ett arbete som ska vara inne i morgon och har knappt börjat, bra där anna.

sen tycker jag också att sommaren bör komma om typ.. 1 dag. Allvarligt, det var snöstorm igår? JAG VILL INTE HA SNÖ LÄNGRE. Det räcker nu, nu har julafton varit för länge sedan. Jag vill kunna ha på mig min skinnjacka med en gosig svart halsduk, sitta ute på ett café med kaffe och cigg. Aja, drömma kan man ju alltid göra.Men Rebecca lyckades förstörde mina drömmar genom att säga att vi kommer ha snö i minst 1 månad till, great.

Nu borde jag faktiskt inte sitta här och blogga utan gå tillbaka till mitt arbete och dricka upp mitt kaffe.
HEEEEEEEEEEEEJDOOO

xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0