Nasty

Men tjaaaa

Rebecca är ju sämst på att blogga.

Jag vet inte själv vad jag vill med detta inlägget men vafan, ni överlever. Jag har kommit fram till att jag är ju sämst på att gå och träna. Jag hade bestämt mig för att verkligen ta tag i det här men som sagt, jag är ju rätt efterbliven ibland. Äntligen paradise ikväll också, har längtat efter detta avsnittet. Vad gör Pontus liksom? Vem kommer tillbaka? I can't wait!
Cimon, kristoffer, stefan och fredrik= totaly fuckable

Jag har även spenderat denna underbara kväll med att försöka övertala mamsen om tungpiercing. JAG VILL HA DET NU. Jag har även tänkt att färga håret brunt. Så nu har jag lovat mig själv, färga håret och piercing till september.

Jag är extremt röksugen också, perfekt. Ha det!

xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0