Vinterspelen Åre

Kom precis hem efter en soltur med Hernandez.

Sitter just nu med mamma och kolla på Vinterspelen i Åre, det är ju det roligaste på riktigt länge, mamma sitter och skrattar tills hon gråter och jag låg på marken och skratta tills min mage knipa!'
Det här pogrammet är vad jag kallar underhållning, folk klantar sig och slår sig och ramlar. Skade glädje är den enda sanna glädjen! Det ser ut exakt som när jag åkte skidor i Geilo med Anna för några år sedan i typ barnbacken!

men nu jävlar är reklamen slut. ha det bäst alla läsare !!!

detta inlägget skulle vara uppe vid kvart över 9 men blogg.se har krånglat hela kvällen, har det gjort det för er också?

TTYN / Rebo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0