Tider

Jag minns när det bara var vi tre och ingen annan. Alla stunder, alla skratt börjar sakta försvinna.

Fy fan vad jag saknar mina tjejer. Jag saknar alla tider från ugglum när dagarna gick ut på att få skratta med er. Sista jag träffade Anna var i sommras hos Emil. Den bruden made my day. Som tur är så går Helena på hulebäck och i min italienska klass. Vad hände? Vi bestämde att vi alltid skulle vara tillsammans, även efter högstadiet.
Ska äntligen få träffa dem nu till helgen. Vi ska återskapa minnen med alkohol, gråt och skratt. I love you guys!

Annars så har det inte hänt något speciellt i dag. Vi var på bio, chill. Vi håller på att fixa en header nu så det blir lite roligare att läsa förhoppningsvis. Nu ska jag fortsätta att plugga. Snälla, skjut mig.

xoxo Annabitch


Kommentarer
Postat av: leniis aka den viita negern

du är allt för söt du! nu tar vi tag i dem tiderna igen, så slipper vi våran saknad!<3

2010-02-03 @ 21:29:22
URL: http://helenalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0