supa dag 2

Yes, jag lever. Tänkte berätta lite om vad som hände igår och vad som händer i dag.

Igår:
Vi skulle egentligen förfesta hemma hos elin men klockan blev lite mycket så vi hann inte. Jag, balle, Fanny, Elsa och Elin hämtade först min och mains små bebisar och sen drog vi vidare till fest i kortedala. Det första som händer när jag ska kliva av vagnen så kollar en blatte på mig och kallar mig jävla svenne. Jo jag har blondt hår och blå ögon så jag brydde mig inte mer om det. Sen kommer vi fram till festen, fast det var inte mycket till fest uta mer krök. I början sög det pung så vi tänkte dra vidare men istället för att dra tar fanny upp koskenkorva. Sen gick det bara utför. Vi började shota och dricka ännu mer. Tillslut bestämde vi oss för att stanna. Helt plötsligt ser jag en blond tjej komma in i rummet. Gissa vem? Jo BEA!! Hur stor är chansen att hon hittar dit liksom? Det slutade med att jag hamna i bråk med en blatte. Hon anklagade mig för att jag hade snott hennes ciggpaket. Moget. Eftersom att jag har blivit snällare med tiden så hade jag inte lust att bråka och erbjud henne cigg. Men hade jag haft mer alkohol i mig hade jag slagit till henne men som sagt, jag har faktiskt blivit snäll. Hon ville inte ha mina cigg utan bara sitt paket tillbaka. Vad ska jag göra? Jag lämnade bråket, jag orkade faktiskt inte bry mig. Sen blev det raka vägen hem till malin och däcka i hennes säng.

Idag:
Vaknade upp vid 2 tiden utan huvudvärk. Thank god for bakis-tabletter. Kom nyss hem och ska äta lite nu. Ikväll blir det förfest hos helena, fira hennes födelsedag och grejer. Sedan till stan och dra till Carros fest. Tror denna helgen kommer bli awesome!

Nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, har heller inga bilder från igår. Fanny har alla på sin kamera. Men jag tar med mig min kamera ikväll så får vi se. Puss och kram.

xoxo Annabitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0