stressad..

Jaahaaeellåee, som sagt jag är stressad för nu är det så att min kompis Fanny från Finland ska vara här hos mig tills på söndag och hon är just nu på flygplatsen. Så jag springer runt här i mitt hus och försöker städa mitt rum så gott som det går, är sjukt hungrig också så måste hinna krubba...
Mamma kommer om en timme drygt och hämta upp mig så åker vi tillsammans till Landvetter.
Planerna för kvällen är väll mest på att softa, äta go mat och äta sjukt mycke godis :) och i helgen blir det fest.
Tänkte släpa med mig Fanny till skolan om hon orkar det när hon själv har lov, antingen imorgon eller på fredag, naajs.
Neee nu måste jag fortsätta, uppdaterar ikväll. 

Hejdoo /Balle

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0