sick

Fan, har grymt ont i halsen nu. Orkar bli sjuk nu till lovet.

Malin (aka balle) tvingar mig och rebecca att börja blogga lite mer. Jag vet, alla älskar vår blogg. Så nu bestämde hon att vi måste lägga in minst 3 inlägg per dag. Jag håller faktiskt med henne, vi får skärpa oss. Vi har även bestämt att gå på diet (igen) ett tag nu framöver. Man måste bli snygg till beach 10. Låter grymt skumt att säga 10, man är van vid att säga 09 eller något i den stilen. Aja, Alanya here we come! Vi satte även upp några mål vi måste utföra när vi kommer ner. Jag har lovat mig själv att jag måste supa ner Elsa på absinth. Kommer bli awesome. Elsa blir nämligen alltid väldigt rolig på fyllan. Går runt med plastpåsar på huvudet och gör kullebyttor(stavning?). Ne, så det kommer bli grymt i år!

Nu tänkte jag duscha och sen sova en stund, har så grymt ont överallt. PUSSSSSSS


Geilo-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0