Sick, dag 2

JAG VILL DÖÖÖÖÖÖÖ.

Okej, nu överdriver jag. Men jag vill verkligen inte vara sjuk. Jag har ont i hela kroppen, speciellt öronen och halsen. Jag gick och la mig kl 5 i går eftermiddag och vakna för 10 min sen. Någon är ju utvilad nu. Jag hoppas jag kommer till skolan någon dag i veckan, annars får ni klara er utan mig mina små klasskamrater. Jag finns på mobilen men vet inte om jag kan prata så jätte tydligt.

Till helgen är det alla hjärtans dag, right? Första gången jag är singel på denna dagen sedan två år tillbaka. Jag vill ha en ros av någon kille, så nu får ni killar ett uppdrag av mig. Varsågod. Jag hade inte tänkt att festa i helgen, ska ju bland annat jobba. Men det kommer sluta med att jag går ut i alla fall. Då ska jag ha en ros av någon, fattar ni?

Nu tycker jag att att någon kan ställa upp på att ge mig en rygg och nack massage. Just let me know. Som sagt, finns på mobilen. Jag saknar Rebecca, Malin och Elsa.

xoxo Annabitch

Kommentarer
Postat av: leniiss

you don't miss me? :O

2010-02-10 @ 14:27:21
Postat av: malin

haha, jag kan ge dig en ros bah men jag saknar dig inte... och du ska fan i mig ut i helgen, annars jävlar <3

2010-02-10 @ 15:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0