paranormal activity

Chill dag idag måste jag säga. Slutade för ungefär två timmar sedan, awesomeness. Så nu sitter jag och har jätte tråkigt hemma, funderar på att baka men den idén försvann precis nu. För jobbigt. Håller på med ett arbete i skolan om sex med malin och elsa, haha mvg here we come. Annars då, jo jag och rebo tänkte boka biljetter till avatar igen. Tror ni det finns biljetter? NEJ. såklart det inte finns bara för vi var sugna på att se den idag. Så ni som ska kolla på den idag kan ju gå och helt enkelt dö. Nej malin, jag ska inte supa idag, tänk inte ens tanken. 

Nu tänkte jag tycka synd om mig själv och kolla på paranormal activity i min ensamhet. Yes, you heard me. Jag kommer ju kissa ner mig. Men ni får ha det så bra, hejdo.

xoxo Annabitch

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0