MALIN GÄSTBLOGGAR

Yes, jag har sjunkit lågt, jag har börjat blogga. Jag nöjde mig med att vara manager för bloggen men vart hamnade jag? Nej men seriöst, vad gör jag inte för mina b-rudar liksom.
Jag kommer dagligen tillsammans med min kompanjon Anna skriva grymma inlägg med våra sjuka åsikter och alldeles för tragiska liv.
Tänkte bara köra en kort presentation av mig själv. Heter Malin, men kallas för Balle, Malls, Balls, Mallan, Brallan, Basa, vinoman, aa kärt barn har många namn så att säga. Jag älskar att festa och är alltid glad (typ hahaha), kan lacka ur lätt och är fett envis, älskar att ha rätt vilket jag alltid har :)  
Bara så ni vet så gillar jag inte bloggare men läser bloggar ändå? Suck.. så kommer inte direkt vara seriös men ska försöka.

Dagen har bestått av att jag Anna och Elsa var på ungdomsmottagningen och gjorde en intervju till vårt projekt som vi just nu har. Sedan gick vi till porthälla och hälsade på många fina anziiktän och folk som vi känner. Sen blev det tillbaka till skolan igen haha och gick till bamba dirr och käkade köttbullar <3 bäst som finns.
Sen hade vi retorik lektion och efter det blev det engelska, och den ägnade jag anna och elsa till att sjunga Pocket full of sunshine och snacka om planerna efter alanya i sommar, min 18års dag t.ex och seglarveckan och fjällbacka och massa shit..
Sedan myste jag och anna på bussen hem bah, det var min dag, grrrrrrreat

Stay tuned för imorron kommer hissa/dissa lista och har en känsla av att den kommer vara något alldeles extra.


P.S Jag saknar rebopibop!

/Malleballe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0