jag sover... Primi philip vill jag ha i mi sång nu. Kai ho

Mmmm, vad betyder detta kan man ju undra? Skickade detta till Anna klockan halv fyra inatt påvägen hem.
Va på 18/25 års fest igår, två syskon som hade hyrt en krog i stan, sjuk kul va det, ända tills imorse när jag vaknade upp.
Va precis och släppte av Fanny vid landvetter, sjukt segt att hon måste hem till finland... ska försöka att komma till finland om en månad, då är det feting 18 års fest som jag inte vill missa.
Har haft en as ball helg kan man säga, eller jag tror det iaf, asså haha koskenkorva är inte nådigt. Blev lite av det igår också innan vi drog ut. Tomt.

Nee men Fanny har lämnat mig, jag mår skit, jag spenderade alla mina pengar i baren igår, vad ska man leva för nu liksom?
Nu ska jag ringa till Anna och se om hon lever efter gårdagen, tveksamt. Måste skriva vårat jävla tal tills imorgon som vi ska hålla inför klassen och vi har inte börjat än...happ..

Jag saknar Rebecca som fan också, inget är sig likt utan henne här, funderar på att ringa henne sen, saknar hennes falsettröst asså <3

pusssss /balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0