Jag ska aldrig mer dricka alkohol

Haha, mitt kändaste citat. Säger det varje gång jag har druckit. Vi var som sagt i Snipen igår (fråga mig inte vart det ligger) och festade med några grabbar. Som alltid så har jag förmågan att ta några extra glas vin och det slutar med att jag står och dansar i bikini framför tre killar som sitter i soffan. Vem fan gör så?! Jag har ingen kontroll när jag får i mig alkohol. Enda gången jag dansar är när jag är dricker, great. Vafan, man lever bara en gång. Vad hände mer.. Vi badade, vi basta, vi drack, vi rullade oss i snön, vi drack, vi kollade os, vi drack osv. Vi gick och la oss runt 5 tror jag sen mådde inte Anna bra när hon vakna. Oscar och Mikael kommer in i rummet och kollar vilka som ligger där och börja räkna folk. Det var något som saknades. Någon som alltid har ett leénde på läpparna på bakisdagen. Jo, Rebecca är försvunnen. Vi leter och vi letar men hittar henne inte. Elsa ringer till hennes mobil och hon svarar inte. Elsa ringer hem där Rebecca tillslut svarar. Då har rebecca tagit sig hem, full som ett as, klocka 7 på morgonen helt ensam. Den kvinnan asså, bah. Shit i deee (skånsk dialekt). Sen ser jag på mobilen att jag har 10 missade samtal från mamma, glad tjej. Ringer upp henne och får reda på att jag ska till tandläkaren. Jag tar på mig, packar allt och vi tre beger oss mot bussen hem. Ingen go bakisdag där ne.

Annars var det en riktig go kväll och det får vi verkligen göra om. Nu har även jag och rebecca bestämt oss för att sluta röka (igen). Se hur bra det kommer gå denna gången. Jag orkar inte lägga in några bilder just nu så ni får se dem senare ikväll.
Nu: Tillbaka till sägen och min älskade cola<3

xoxo Annabitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0