Hissa och Dissa

  • Alla grymma biofilmer som kommer framöver

Toys story 3, den sista shrek filmen , Eclipse, Sex and the city 2, Alice i underlandet, Prinsessan och grodan , Farsan och massssa andra bra filmer. jag blir glad glad glad

  • Egypten

Att jag åker till Egypten om 21 dagar, wiiiioiii sola och bada. Glad tjej dock kommer jag inte träffa Anna på 2 veckor och vi har aldrig varit ifrån varadra mer än 1 vecka så de blir feting diss på de!

  • Tatueringar
  • Hiss Hiss Hiss.... Det måste nog vara något av det snyggaste som finns! Killar med tatueringar*dräggel* så grymt jävla sexigt eller hur? nu har jag iallfall bestäm mig att jag ska tatuera in min lillebrors namn Jonathan och hans födelsedatum så man inte glömmer vem han är. Sen ska jag tatuera in en fotlänk på foten (I) med ett kors på och ett hjärta sedan ska jag om några år fixa en text i nacken också! FAWSOME

  • Jackie och Patrik
    love love love att dom vann , det är det bästa paret som var kvar hellre det än Erica men fan va bra om Pontus skulle vunnit då ska jag blivit glad tjej. nej men dom jag hejade på var ju Cimon och Greta men men
  • Solglasögon

Solglasögon är den nya mössan ! nu jävlar ska jag lassa på med stora¨och små bågar i 1000 tals färger. nu börjar ett nytt liv med solbrillor och man blir glad när man shoppar det för då innebär det att det är sommar snart :)




  • Paradise Hotel
    Hopp nu var det slut, vad ska man göra nu då?... vad ska vi prata om på lektionerna och vad kommer alla roliga grupper om alla deltagare ta vägen. De kommer en till omgång va ? eller ? det måste de ju.
  • Snön
    Nu börjar jag få nog av alla jävla snö! Det var kul i början emd en riktig vinter men de e fan vår snart eller hur ? Januari börjar året feburari kommer näst mars april har knopp i håret! liksom nu får de fan bli vår innan mitt öga blir väldigt surt.
  • MÖSSOR

ja ni såg rätt mössor får feting dissen, det påminner om vintern och jag tappar bort allt hela tiden. men hur ska detta gå? ska jag sluta använda mössor kommer jag överleva `? eller kommer ni få se en ledsen plågade Rebecca med abstinens besvär?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0