Gissa vem som är tillbaka...

Inte jag iallfall¨, jag sitter just nu i Lobbyn i Huruguhay ,Egypten, Afrika, Världen, Universum och fick för mig att blogga lite !
Jag har det jätte bra här med sol och bad och massa shopping´:)
Hur har ni det i Sverige? regn?snö?
Sen jag kom hit har jag fått 5 giftemåls förfrågningar yeaaah men pappa skulle aldrig sälja mig för 36 kameler nej nej minst 40 ska det vara ;) Om jag blir såld så ska Elsa få sin kamel och så stannar jag här istället. Allt för att göra Elsa glad !
Jag vill även säga att jag tycker Balle gör ett otroligt bra jobb medans jag är borta ! fortsätt så så slipper ni smink!
Jag saknar er alla otroligt mycket så mina njurar gör ont och hoppas att ni har det jätte bra  ni också! Älskar er!
Aja nu ska jag gå och peta en kamel i ögat .

Stora pussar och Kramar  och falsettröst till er alla  !!!


Här kommer lite bilder !'



min altan exakt vid poolen !


tråkigt man kan ha de


vi får olika former av våra handukar varje dag igår va det en båt på havet idag 2 svanar




STOR puss till er !


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad nice beccs =(((( saknar dig älskling =(( // Enzo lorenzo

2010-02-28 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0