Fredag

anna är på bättre humör idag, yeaaaah! Jag blev lycklig av att hämta ut min lön på 3000 och sen shoppa på ett nytt ställe i frölunda. Jag har aldrig varit den människan som blir tillfredställd av att shoppa, egentligen hatar jag att shoppa. Att springa runt i stan och trängas med folk har aldrig varit min grej. jag är en man, så är det bara. Rebecca däremot, hade hon haft 10 000 i handen så hade hon lätt kunna shoppa upp allt på en dag. Men på senaste tiden har jag försökt att bli en rebecca. hon är alltid lycklig och glad. Jag vill bli som henne. När vi skulle shoppa idag fick jag världens lyckorus. Jag ville handla upp allt som fanns i butiken. Jag har aldrig kännt den känslan förut. Ibland är jag lite konstig.

Idag ska jag inte hitta på någonting, man måste ju vara uppvilad inför grym fest i morgon. Jag säger tyvärr itne var för annars kommer alla vilja komma dit. Men tyvärr, festen är bara till för coola människor som mig. skämt åt sidan. Ne men idag tänkte jag bara mysa med min mamma, ibland behöver man sånna dagar.

nu tänkte jag hoppa i mys-kläderna and drink some coffee. Ha de!

xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0